Login

Poll

Het einde van het seizoen nadert, wie wordt er kampioen?

Montezemolo: Tests zeggen helemaal niets
zaterdag, 06 februari 2010 20:52

Luca di Montezemolo heeft zich achter de teamleden van Ferrari geschaard in de uitspraken over het positieve begin van de tests, maar dat dit nog niets te betekenen heeft. Fernando Alonso en Stefano Domenicali lieten eerder al weten dat de tijden die er gereden zijn en de klasseringen nog helemaal niets zeggen over de vorm van het team, en dat pas bij de eerste race bekeken kan worden hoe de vlag er werkelijk bij hangt.

"Ik ben blij om te zien dat het lijkt dat we een goede auto gebouwd hebben" aldus Luca, "maar met deze tests is het net als met voetbal in augustus, je weet pas hoe goed je bent als je de eerste echte wedstrijd moet spelen. Het enige positieve dat we uit de tests kunnen aflijden is dat het er op lijkt dat we een goede auto ontwikkeld hebben."

"We moeten nog steeds veel problemen oplossen en moeten dus met beide benen op de grond blijven staan. We weten nog niet hoe goed de anderen waren of hoeveel brandstof ze aan boord hadden. De resultaten van Massa en Alonso waren bemoedigend, maar we kunnen er nu nog geen oordeel over vellen."

Ik denk dat onze naaste concurrenten dit jaar zullen bestaan uit Mercedes, of moet ik zeggen ex-Honda, ex-Brawn, iedereen koopt tegenwoordig maar teams maar de enige echte constructeur in de F1 die overgebleven is zijn wij, en Red Bull gezien hun staat van dienst aan het einde van het vorige seizoen. En als laatste ziek ik McLaren ook dit jaar wel als een naaste concurrent voor de titels." 

Commentaar (0)add comment

Schrijf commentaar
U moet ingelogd zijn om commentaar te geven. Eerst registreren als u nog geen account hebt.

busy