Login
Poll
| Montezemolo: Tests zeggen helemaal niets |
| zaterdag, 06 februari 2010 19:52 | |||
|
"Ik ben blij om te zien dat het lijkt dat we een goede auto gebouwd hebben" aldus Luca, "maar met deze tests is het net als met voetbal in augustus, je weet pas hoe goed je bent als je de eerste echte wedstrijd moet spelen. Het enige positieve dat we uit de tests kunnen aflijden is dat het er op lijkt dat we een goede auto ontwikkeld hebben." "We moeten nog steeds veel problemen oplossen en moeten dus met beide benen op de grond blijven staan. We weten nog niet hoe goed de anderen waren of hoeveel brandstof ze aan boord hadden. De resultaten van Massa en Alonso waren bemoedigend, maar we kunnen er nu nog geen oordeel over vellen." Ik denk dat onze naaste concurrenten dit jaar zullen bestaan uit Mercedes, of moet ik zeggen ex-Honda, ex-Brawn, iedereen koopt tegenwoordig maar teams maar de enige echte constructeur in de F1 die overgebleven is zijn wij, en Red Bull gezien hun staat van dienst aan het einde van het vorige seizoen. En als laatste ziek ik McLaren ook dit jaar wel als een naaste concurrent voor de titels." Related Articles/Posts
Bookmark
Email dit artikel
Hits: 223 Commentaar (0)
![]() Schrijf commentaar
U moet ingelogd zijn om commentaar te geven. Eerst registreren als u nog geen account hebt.
|