Login
Poll
| Force India niet rouwig om missen test |
| maandag, 08 februari 2010 20:52 | |||
|
"Ik denk niet dat we veel verloren hebben in dat aspect" verklaarde Mark Smith ten overstaande van Autosport.com. "We hebben altijd ermee gerekend dat we beter een week langer in de windtunnel door kunnen brengen dan 3 dagen te testen. Het is natuurlijk lastig met de beperkte testmogelijkheden die we hebben, maar zolang we klaar zijn om naar Jerez te gaan met een werkende auto dan is het niet zo erg om pas een week later te gaan." "Als je goed nadenkt, dan rijdt er al een team rond met dezelfde motor, versnellingsbak en elektronica, en dat zijn de punten waar vaak de meeste problemen mee zijn in het begin. Als ik ook naar de andere auto's kijk die al getest hebben, dan zijn die op punten anders, maar ik denk dat we er goed bij zullen staan. Natuurlijk zie je dingen die interessant zijn op andere auto's, maar je moet wel weten of ze ook op jouw auto zullen werken, en dat is het belangrijkste. We hebben de foto's bekeken, en hebben niet de indruk dat we iets belangrijks gemist hebben en we reizen dan ook vol goede hoop naar Jerez." Related Articles/Posts
Bookmark
Email dit artikel
Hits: 190 Commentaar (0)
![]() Schrijf commentaar
U moet ingelogd zijn om commentaar te geven. Eerst registreren als u nog geen account hebt.
|