|
Bruna Senna zegt om de race in Bahrain te finishen zal als een podium plaats aanvoelen, ook al kwalificeerde hij zich als 23e, in zijn debuut race voor Hispania Racing Team.
De Braziliaan, net als zijn teamgenoot Karun Chandhok, hadden geen mogelijk om te testen tijdens dit weekend, en Senna geeft toe, dat het meedoen in het hele weekend een grote overwinning is op zichzelf.
“Je kan niet meer verwachten van ons”, vertelde de voormalige GP2 race winnaar aan de BBC. ” We hebben een auto die een aantal grote veranderingen heeft ondergaan en dan vooral in de balans. De auto was nogal moeilijk te besturen”.
“Aan de einde van de dag hebben toch mee kunnen doen aan beide vrije trainingen, en dat is al een overwinning, Dat voelt het zelfde aan als een podium plaats, zeker als we beide de race uit kunnen rijden zonder stukken.
Chandhok, die geen ronde heeft kunnen rijden voor de kwalificatie, mede door meerdere kinderziektes in de auto, was blij met de zeven gereden rondes in Q1.
“We kwamen buiten en er was complete paniek”, zei de Indiër, die helemaal achteraan zal starten. “Om eerlijk te zijn weet ik niet eens mijn tijd, het waren alleen installatie rondjes”.
“Het team vroeg me op de boordradio of alles in orde was, controleren of alle versnellingen het wel deden, ik denk dat de ronde tijd wel goed was, maar we kunnen nog zoveel verbeteren aan de auto”.
“Ik zit niet eens comfortabel in mijn stoel, mijn achterste komt van de bodem.
Deze dingen hadden we in Silverstone twee maanden geleden al kunnen doen”.
Share
|