Alonso: Vettel als teamgenoot? Geen probleem
maandag 27 december 2010 13:41

Fernando Alonso heeft laten weten er geen probleem mee te hebben mocht Sebastian Vettel in de toekomst zijn teamgenoot worden bij het Ferrari team. Vettel wist dit jaar de titel voor de neus van de Spanjaard weg te kapen, maar wordt in de wandelgangen al genoemd als de opvolger van Felipe Massa bij het scharlaken rode team.

Mocht Vettel de overstap gaan maken naar Maranello, dan heeft Fernando Alonso daar geen problemen mee. "Waarom zou ik bang moeten zijn voor een teamgenoot? Ik ben nog nooit bang geweest voor een teamgenoot, dus waarom voor Vettel dan wel? Mocht hij in de toekomst voor ons komen rijden dan heb ik daar geen problemen mee" aldus Alonso tegenover de pers in Oviedo, zijn geboorteplaats.

"Ik ben nooit bang geweest voor een teamgenoot, en ik heb ook nog nooit een teamgenoot gehad die meer punten scoorde dan ik deed, dus waarom zou ik bang zijn? Volgend jaar verwacht ik dat Ferrari in staat is om een competitieve auto op de grid zet waardoor we de titel kunnen pakken. Ferrari moet voor de titel gaan omdat het dit gewoon verplicht is aan zichzelf."

Alonso: Vettel als teamgenoot? Geen probleem

Share

Login of registreer om een reactie te plaatsen