Senna: Misschien moet ik Kolles gelijk geven
vrijdag 07 januari 2011 19:24

Bruno Senna moet toegeven dat het er naar uit ziet dat na een jaar in de Formule1 te zijn geweest, het lastig is om dit een vervolg te geven. Colin Kolles, teambaas van HRT, liet eerder al weten dat de Braziliaan komend seizoen in ieder geval niet in een van zijn wagens zal plaatsnemen.

Een paar jaar geleden leek voor Bruno Senna bij het voormalige Honda-team een mogelijkheid op een Formule1-debuut te zijn. Toen het team in handen van Ross Brawn kwam, zag de man zich genoodzaakt om voor de ervaren Barrichello te kiezen. Een jaar later maakt Senna zijn debuut bij nieuwkomer HRT. Niet echt het team waar hij zijn ware talent heeft kunnen tonen, geeft hij ook zelf aan.

“Misschien heeft  hij wel gelijk” aldus Bruno Senna op ‘BBC’ als reactie op de woorden van Kolles, de man die eerder liet weten dat Senna in ieder geval niet op HRT hoeft te rekenen. “De situatie is erg lastig. Ik heb niet echt de kans gehad om te laten zien waartoe ik in staat ben. Ik had verschillende problemen en dat hielp me dit seizoen niet echt.”

Ondertussen raken de mogelijkheden voor komend seizoen zo’n beetje op, realiseert ook de Braziliaan zich. “Op dit moment zijn we nog voor de laatste mogelijkheden in gesprek, maar ik kan niet zeggen dat het op dit moment gemakkelijk is. Zelfs Nico Hulkenberg heeft het lastig om een competitieve plek te vinden. We zien misschien enkele talenten door de huidige situatie aan de kant gezet worden. Ik hoop dat ik nog een mogelijkheid kan beetpakken. Je weet nooit.”

Senna: Misschien moet ik Kolles gelijk geven

Share

Login of registreer om een reactie te plaatsen