Chandhok: Nog een jaar HRT niet zinvol
vrijdag 07 januari 2011 19:55

Karun Chandhok heeft laten weten dat hij een aanbieding van het team HRT naast zich neer heeft gelegd om de simpele reden dat hij het niet zag zitten om nog een jaar voor dat team uit te moeten komen. De coureur is op dit moment met andere teams in gesprek, maar kan hierover nog niets loslaten.

De eerste coureur bij team HRT is bekend gemaakt. Het is niemand minder dan Narain Karthikeyan, maar als we de woorden van Chandhok in een bericht van ‘IANS’ mogen geloven, wilde Kolles eigenlijk hem in de wagen behouden. “Ze hebben me een aanbieding gedaan, die heb ik echter niet aangenomen. Ik kan mijn doelen voor de lange termijn met de betreffende aanbieding niet behalen. Om het eerste jaar voor dit team te rijden was zinvol. Nu wil ik echter een team waarmee ik in de punten kan rijden.”

Toch lijken er voor Chandhok nog kansen te zijn. Naar eigen zeggen is hij nog altijd met twee andere teams in gesprek, maar kan hij niet zeggen om welke teams het hier gaat. “Op dit moment concentreer ik me op twee teams, meer wil ik daar niet over zeggen.” Welke teams hij bedoelt is maar de vraag. Het lijkt erop dat Force India in ieder geval een van die teams zal zijn. Ook dat team zou graag andere sponsoren aan boord zien komen, iets waar Chandhok mee kan helpen.

Chandhok: Nog een jaar HRT niet zinvol

Share

Login of registreer om een reactie te plaatsen