| Button wil voor altijd bij McLaren blijven |
| donderdag 28 april 2011 12:18 | |||
|
Gerelateerd nieuws
Nadat eerder Lewis Hamilton al liet weten dat hij zichzelf tot het einde van zijn carrière bij het team ziet rijden, laat nu ook Jenson Button weten wel iets te zien in een relatie met het team tot het einde van zijn carrière. De voormalig wereldkampioen kwam begin 2010 bij het team nadat hij bij het toenmalige Brawn GP team de titel had veroverd, en tekende toen een contract dat hem tot eind 2013 aan het team bind. "Als ik bij dit team stop met racen, dan is mijn F1 carrière voorbij" aldus Button tegenover Autosport. "Ik ben hier op mijn plek. Ik wil genieten van mijn races en ik geniet echt van mijn tijd hier. Ik zie geen redenen om ergens anders aan de slag te gaan." "Ik rij voor één van de beste teams in de wereld. Ik zit op een positie waar veel coureurs graag zouden zitten, en daar heb ik hard voor gewerkt. Ik kan nog wel 3 jaar mee, of 5, wie weet?" Martin Whitmarsh reageerde direct op de uitspraken van de Brit, uitspraken welke hij verwacht had. "Als Jenson zegt dat hij graag bij ons blijft en nog een onbepaald aantal jaren wil racen, dan denk ik dat we vrij snel tot een overeenkomst over zijn contract kunnen komen. Hij is een enorme aanwinst voor het team, en als het zover is dan hoop ik dat we een snel en eenvoudig gesprek kunnen voeren."
|