Alonso: Hebben NU snellere auto nodig
woensdag 25 mei 2011 21:03

Volgens Fernando Alonso is de herstructurering binnen het Ferrari team hard nodig wil men nog een gooi naar de titel doen dit jaar. Gisteren kondigde het team aan dat Aldo Costa zijn taak als technisch directeur had neergelegd, maar haar coureurs hebben direct een snellere auto nodig.

"We hebben onmiddellijk een snellere auto nodig om te vechten voor het kampioenschap en dan kunnen we zien wat we nog redden. Volgend jaar hebben we een goede start nodig want net als in 2010 verliezen we ook in 2011 te veel punten aan het begin van het seizoen. We gaan nu naar race zes van het jaar, en onze kansen zijn nog niet verkeken" aldus Alonso.

"Ik vertrouw volledig op de beslissingen van Stefano Domenicali, hij weet wat hij doet en dat is in het belang van Ferrari. Bij het team heerst een positieve stemming, en dat is heel belangrijk. We moeten nu reageren op de situatie, en als er dan beslissingen genomen moeten worden dan sta ik daar volledig achter. Dit weekend is het een heel andere situatie dan in Spanje, en ik hoop dat we hier dan ook een sterke prestatie op het asfalt zullen leggen."

Alonso: Hebben NU snellere auto nodig

Share

Login of registreer om een reactie te plaatsen