| Montezemolo wil niet aan opgeven denken |
| zaterdag 02 juli 2011 12:46 | |||
|
Gerelateerd nieuws
Luca di Montezemolo is zich bewust van de grote achterstand waar Ferrari op dit moment in het kampioenschap tegen aan kijkt, maar hij wil niet dat Ferrari al de handdoek in de ring werpt. Hij is van mening dat het team juist nog altijd progressie moet boeken. Ondertussen moet het team zich langzaam ook al op 2012 gaan richten. Kortom, drukke tijden voor de werknemers van het scharlaken rode team.
Vooraf aan het seizoen ging iedereen er wel zo´n beetje vanuit dat Ferrari zou kunnen meestrijden om het kampioenschap. Op dit moment is wel duidelijk dat er geen team is dat het tempo van Red Bull Racing kan volgen. Toch wil Luca di Momtezemolo niet dat het team Ferrari al opgeeft. “De afgelopen dagen heb ik met Stefano Domenicali en zijn engineers over de huidige situatie gesproken” aldus de beste man op ‘Autosport.com’. “We werken voluit en in vergelijking met de eerdere races kunnen we al vooruitgang zien. Dit is deels toe te schrijven en de andere manier van hoe we de wagen nu doorontwikkelen.” “We kennen de situatie wat betreft het kampioenschap en we weten dat het erg lastig is. Maar ik wil niemand horen spreken over opgeven: we moeten continu progressie blijven boeken en iedere race strijden voor de overwinning. We moeten langzaam ook al beginnen met 2012. Dat is normaal voor deze tijd van het jaar. Ik heb vertrouwen in Domenicali en zijn team en ik ben ervan overtuigd dat we het resultaat van het werk wat ze verzetten zullen gaan zien.”
|

Luca di Montezemolo is zich bewust van de grote achterstand waar