| Perez: 2012 zal een veel beter jaar worden |
| woensdag 10 augustus 2011 12:41 | |||
|
Gerelateerd nieuws
Dat zijn naam in verband gebracht wordt met Ferrari is volgens Sergio zelf niet verwonderlijk aangezien hij ook in het Young Driver programma zit van dat team. Maar vooreerst concentreert hij zich op het lopende seizoen en het komende seizoen bij zijn huidige werkgever Sauber, waar hij samen met Kamui Kobayashi voor het nodige vuurwerk op het circuit zorgt. "Ik denk dat ik volgend jaar een stuk sterker zal zijn dan dit jaar" laat Perez aan Autosport weten. "Volgend jaar moet ik gewend zijn aan alles wat er zoals gebeurd in de F1 wereld, en mijn doel is dan ook een veel beter jaar dan het huidige. Het helpt natuurlijk wel als je nu al weet dat je ook volgend jaar weer een stoeltje hebt in de F1, niet dat ik me zorgen maakte over mijn toekomst in de F1, maar ik denk dat het verstandig is om bij Sauber te blijven. Dit besluit was overigens altijd al duidelijk voor me." "Het ongeluk in Monaco heeft me even een terugslag gegeven. Ik kwam uit het ritme, en het is heel belangrijk om een ritme te hebben. Nu voel ik me iedere race steeds lekkerder in de auto, en het gaat dan ook steeds beter. Jammer dat ik twee races missen moest, maar het was bepaald geen licht ongeval. Die twee races waren vooral jammer om te missen omdat we daar goed punten konden scoren omdat de circuits goed bij onze strategie pasten. Maar goed, we gaan er nu weer voor en ik zit weer lekker in mijn ritme."
|