Massa voelt geen extra druk voor het seizoen 2012
maandag 28 november 2011 20:54

Felipe Massa zegt geen extra druk te voelen nu hij weet dat 2012 van cruciaal belang zal worden voor zijn verdere carrière bij het Ferrari team nu hem te kennen is gegeven dat hij zal moeten presteren. Volgens de Braziliaan is de enige druk die hij voelt de druk welke hij zichzelf oplegt voor aanvang van de races.

"De druk komt van mijn eigen kant" aldus Massa. "Ik leg mezelf erg veel druk op om te presteren, dus ik denk dat ik me meer zorgen maak om mijn eigen druk dan die welke anderen me willen opleggen. Er is altijd druk binnen de F1, vooral als je voor grote teams zoals Ferrari rijdt. Dus ik geef meer om mijn eigen druk, en ik weet dat ik meer zal moeten doen."

"Het moge duidelijk zijn dat het niet positief is dat ik geen een keer op het podium heb gestaan dit jaar, maar ik ben wel een van de Ferrari coureurs met de meeste podiumplekken op zijn naam. Dus het is niet zo dat ik nooit gescoord heb en nooit gewonnen. Ik heb 11 overwinningen op mijn naam staan en heb al op vele malen het podium gehaald."

Massa voelt geen extra druk voor het seizoen 2012

Share

Login of registreer om een reactie te plaatsen