Manager Hulkenberg: Snel duidelijkheid
donderdag 01 december 2011 12:34

Het seizoen is ten einde en langzaamaan maken de teams hun coureurs voor komend seizoen bekend. Een van de teams die voor het komende jaar nog beide coureurs moet bevestigen is Force India. Adrian Sutil en Paul di Resta hielden afgelopen seizoen de eer hoog, maar nu lijkt Nico Hulkenberg op pole te staan Sutil daar op te volgen.

Op de inschrijvingslijst van de FIA voor het komende seizoen is door het team Force India nog geen enkele coureur bevestigd. Teambaas Mallya heeft altijd laten weten de coureurs pas in december aan te kondigen. Een van de grote kanshebbers lijkt Nico Hulkenberg te zijn. Op dit moment is hij nog de vaste test- en reserverijder van het team. Hulkenberg zelf wil maar weer al te graag racen en heeft al meermalig laten optekenen niet nog een jaar een rol achter de schermen te willen vervullen.

De manager van Hulkenberg kan de geruchten over een promotie van Hulkenberg bij het team Force India niet bevestigen, maar ontkend ook niets. Daarnaast laat hij wel weten dat het nieuws niet lang meer op zich laat wachten. “Ik weet niet wanneer de aankondiging precies zal zijn” aldus Timo Gans, manager van Hulkenberg, tegenover ‘F1totaal.nl’. “Tot dat moment is het voor mij niet mogelijk er iets over te vertellen. Ik ben er echter zeker van dat we niet al te lang meer hoeven te wachten.”

Manager Hulkenberg: Snel duidelijkheid

Share

Login of registreer om een reactie te plaatsen