| Sutil bevestigt gespekken met Williams |
| dinsdag 13 december 2011 20:28 | |||
|
Gerelateerd nieuws
Hoogstwaarschijnlijk wordt de line-up voor 2012 bij Force India gevormd door Nico Hülkenberg en Paul di Resta, die het er dit jaar uitstekend van af bracht. Nochtans heeft ook Adrian Sutil een goed seizoen achter de rug en mocht hij het jaar afsluiten met 42 punten achter zijn naam. Mede door zijn inbreng werd het team zesde in het constructeurskampioenschap. Sedert het bekend is geworden dat Romain Grosjean tweede rijder wordt bij Lotus, zijn er nog weinig stoeltjes beschikbaar. Pastor Maldonado staat al onder contract voor 2012 bij Williams, maar Rubens Barrichello's zitje staat op de wip. De Braziliaan heeft uiteraard een enorme ervaring en is nog steeds, volgens eigen zeggen, zeer gemotiveerd doch ook Sutil kan bogen op een jarenlange ervaring. Insiders beweren dat hij een logische keuze zou zijn. De betrokken persoon vertelt daarover: "Ja, ik ben in gesprek met meerdere teams, maar niets is getekend. Het is waar dat er bij Williams een plaatsje te pakken valt. Helaas kan ik niets zeggen over de onderhandelingen. Ik hoop dat er tegen eind december een beslissing valt. Als ik mijn objectieven voor 2012 vastleg, wil ik natuurlijk beter doen dan een negende plaats, maar veel hangt af van de auto. Wat 2011 betreft, kan ik zeggen dat ik op alle vlakken mijn teammaat Paul di Resta heb verslaan. Het was een zwaar jaartje. Hij heeft het zeer goed gedaan en hij was het hele jaar door een bedreiging. Of Paul bij Force India blijft of niet kan ik niet vertellen, want ik weet niet wat er in zijn contract staat."
|

Nu geruchten de ronde doen dat