| Fernandes wil minimaal een punt pakken |
| donderdag 26 januari 2012 18:36 | |||
|
Gerelateerd nieuws
De teams zullen in de komende weken hun racewapens voor het komende seizoen tonen. Bij Caterham was men de eerste en direct levert de wagen veel gesprekstof op. Met name de neus en de zeer smalle taille aan de achterzijde van de wagen springen in het oog. Veel fans van de sport moeten met name aan de neus wennen, maar Fernandes vindt het in ieder geval een heel mooie wagen. “Persoonlijk houd ik van deze wagen” aldus de beste man. “Hoofdzaak is dat de wagen snel is. Zolang de wagen sneller is dan de wagen van afgelopen jaar, dan maakt mij het uiterlijk niet uit. Ik ben er zeker van dat we gelijkenissen met de wagens zullen zien die nog gepresenteerd moeten worden. Ik ben van mening dat het mooi is. Het is anders, en anders staat niet gelijk aan lelijk.” De discussie over wel of niet mooi zal Fernandes verder een zorg zijn, hij heeft het team een duidelijk doel voor het komende seizoen opgelegd: een punt! “Wat betreft het doel ben ik eerder geciteerd dat een punt het doel is. En dat moet het ook echt zijn. Aan het einde van het afgelopen seizoen zaten we zo dicht bij het middenveld, maar het ontbreken van KERS beperkte ons capaciteiten. Dit jaar, met de mensen en de faciliteiten waar we in de fabriek over beschikken, en KERS, ben ik overtuigd dat we voor veel teams in het middenveld een bedreiging kunnen vormen. En ja, ik wil ergens in 2012 een punt pakken, en misschien wel twee als we veel geluk hebben!”
|

Reacties
RSS lijst met reacties op dit artikel