| Jules Bianchi derde coureur Sahara Force India |
| vrijdag 27 januari 2012 19:29 | |||
|
Gerelateerd nieuws
"Natuurlijk ben ik opgetogen over het feit dat ik bij het team aan de slag kan en de kans om de voor mij belangrijke kilometers in een F1 auto te mogen maken op de vrijdagen" aldus Bianchi. "Door regelmatig in de auto te zitten heb je de beste kans om snel te leren om zo in een sterke positie te staan voor een stoeltje in 2013. De komende maanden zullen opwindend voor me zijn. Ik ga het team leren kennen, kijken hoe ze werken en me voorbereiden op mijn beurt in de auto. Ik wil iedereen bedanken die me steunt, en vooral Sahara Force India voor de kans die ze me geven." "Ik ben blij om Jules welkom te kunnen heten in de Sahara Force India familie" aldus Vijay Mallya. "We houden altijd een oog op jong talent, en zijn prestaties in de GP2 hebben een grote indruk op ons gemaakt. Door Jules een kans te geven bij het team in 2012, laten we onze doelstelling voor de steun van jong talent weer duidelijk zien. We zijn trots op ons verleden op dit gebied en ik twijfel er niet aan dat Jules zich snel thuis zal voelen bij ons en zo een belangrijke bijdrage kan leveren aan onze prestaties op het circuit dit seizoen."
|

Reacties
RSS lijst met reacties op dit artikel