| Proces Sutil: Excuses per telefoon niet genoeg |
| maandag 30 januari 2012 21:09 | |||
|
Gerelateerd nieuws
Vandaag kwam Adrian Sutil voor het gerecht en deed daar zijn verhaal over het gebeuren in China, en wat hij allemaal al geprobeerd heeft sindsdien om zich voor het voorval met Lux te verontschuldigen. Volgens de voormalig Force India coureur heeft hij zijn excuses meerdere malen aangeboden en zelfs aangeboden om iets gratis voor een goed doel naar keuze van Lux te doen. Op deze wijze hoopte de Duitser weer op goede voet te komen met Lux, maar deze weigerde mee te werken. "Ik heb er alles aan gedaan om deze onenigheid uit de weg te ruimen" verklaarde Sutil in de rechtbank. "Ik heb spijt, enorme spijt. Ik nooit gewild dat dit zou gebeuren." De schade aan Lux waren een paar hechtingen in de nek, maar deze verwondingen kunnen de coureur op een voorwaardelijke gevangenisstraf van een jaar komen te staan. Lux liet weten dat hij de rechtszaak maar om één ding heeft doorgezet, Sutil is nooit persoonlijk zijn excuses komen aanbieden. "Een telefoontje volstaat niet, ik verwacht excuses recht in mijn gezicht."
|