Newey zegt opnieuw ‘nee’ tegen Ferrari
woensdag 08 februari 2012 11:24

Ferrari lijkt er veel voor over te hebben om sterontwerper Adrian Newey binnen te halen. Het liefste zou het team daar ook nog eens de tweevoudig wereldkampioen Vettel bij meetrekken naar Maranello. Toch lijkt hier geen sprake van te zijn, want opnieuw heeft Adrian Newey laten weten hier geen zin in te hebben.

Adrian Newey staat binnen de paddock als misschien wel de beste ontwerper aangeschreven. Waar hij ook heeft gewerkt, met hem aan boord was het team gegarandeerd van succes. Zie daar de successen van Red Bull Racing. Bij Ferrari wil men maar al te graag deze sterontwerper binnen het team opnemen, is het niet alleen al om de eigen ontwerpafdeling te versterken, is het wel om Red Bull Racing te verzwakken. Bij Ferrari kan men er lang op gaan zitten wachten, maar als we de woorden van Newey mogen geloven zal hij niet naar Italië gaan.

“Ik ben in een vroeg stadium naar dit team gekomen en ik voel me volledig geïntegreerd binnen dit team” aldus Adrian Newey over zijn werk bij Red Bull Racing. “Als ik zie met waar we nu in vergelijking met waar we begonnen staan, dan ben ik echt ontzettend trots. Om nu naar een ander team te vertrekken zou hetzelfde zijn als mijn eigen kinderen in de steek laten.”

Newey zegt opnieuw ‘nee’ tegen Ferrari

Share

Login of registreer om een reactie te plaatsen